• Taisyklės

     

    Bendrosios nuostatos:
    1. Renginio užsakymui būtina nurodyti užsakovo vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį ir bilietų skaičių. Ši informacija būtina ir bus naudojama išskirtinai tik užsakymo įvykdymui, laikantis asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų.
    2. Bilietas gali būti naudojamas tik vieną kartą ir tik vienam renginiui. Bilietas, nupirktas keliems asmenims, gali būti naudojamas tik vienam renginiui ir negali būti išskirstytas į keletą bilietų skirtingiems renginiams.
    3. Vaikai iki 16 m. privalo būti lydimi suaugusiojo.
    4. Renginio organizatorius pasilieka teisę paprašyti renginio dalyvio ar jų grupės palikti renginį, jei renginio dalyvis ar jų grupė elgiasi neadekvačiai, pažeidžia viešąją tvarką ar trukdo kitiems renginio dalyviams. Bilietai tokiu atveju kompensuojami nebus.

    Ekskursijos grupėms:
    5. Tik juridiniai asmenys (įmonės) gali užsisakyti renginius suderinus kainą ir apmokėjus išrašytą sąskaitą-faktūrą pagal sąskaitoje-faktūroje nurodytus mokėjimo terminus.
    6. Ekskursijoms grupėms, vykdomoms po 18 val., taikoma 20 EUR priemoka prie standartinės ekskursijos kainos.
    7. Ekskursijų grupėms užsakymams, atliktiems ir (arba) apmokėtiems likus mažiau nei 48 val. iki numatytos ekskursijos, taikoma 20 EUR priemoka.
    8. Nestandartiniams maršrutams gali būti taikomi sutartiniai tarifai.
    9. Transportas paprastai nėra įtrauktas į renginio kainą, nebent tai yra specialus susitarimas.
    10. Maisto kaina yra neįskaičiuota, nebent renginio aprašyme nurodyta kitaip.
    11. Jei į renginį grupėms ateina daugiau dalyvių nei maksimalus dalyvių skaičius, nurodytas biliete, už kiekvieną papildomą asmenį mokamas 10 Eur mokestis ir lankomų objektų bilietų mokestis, jei tokių yra numatyta ekskursijos maršrute.
    12. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atšaukti įsigytą ekskursiją ar kitą renginį grupėms, apie tai informavęs pardavėją, ir atgauti visą arba dalį pirkinio (pirkinys - ekskursija, bilietai į muziejus ir kitos paslaugos) sumos. Jei pirkėjas apie renginio atšaukimą pardavėją informuoja likus ne mažiau kaip 72 valandoms iki renginio pradžios, pirkėjui grąžinama 100 proc. pirkinio sumos; pirkėjui apie renginio atšaukimą pardavėją informavus iki renginio pradžios likus mažiau nei 72 valandoms, bet ne mažiau kaip 24 valandoms, pirkėjui grąžinama 50 proc. pirkinio sumos; jei pirkėjas apie renginio atšaukimą pardavėją informuoja likus mažiau nei 24 val. iki numatytos renginio pradžios arba neatvyksta į renginį numatytu laiku, pinigai pirkėjui grąžinami nebus.
    13. Jei renginys yra atšaukiamas dėl pardavėjo kaltės ar pardavėjo sprendimu, pirkėjui yra grąžinama 100 proc. pirkinio sumos. 
    14. Pinigų grąžinimams gali būti taikomi pinigų pervedimo ar įskaitymo mokesčiai, dėl šių mokesčių prašome kreiptis į PaySera ir/ar Jūsų banką. 
    15. Pirkėjui yra rezervuojamas renginio laikas. Jei renginys pradedamas vėliau dėl pirkėjo kaltės, renginio laikas nėra pratęsiamas ir renginys baigiamas numatytu laiku.
    16. Užsakyta ekskursija ar kitas renginys grupėms gali būti perkeltas į kitą laiką vieną kartą, pranešus apie tai ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki numatytos renginio pradžios. Perkeltos ekskursijos laikas derinamas, atsižvelgiant į renginio organizatoriaus užimtumą. Jei dėl perkėlimo atsiranda kainų skirtumas, kainos padidėjimą pirkėjas apmoka pavedimu arba grynaisiais prieš renginį, kainos sumažėjimas nuo apmokėtos pirkinio sumos pirkėjui grąžinamas nebus. Perkeltam renginiui pinigų gražinimo garantija nėra taikoma. 

    Ekskursijos pavieniams asmenims:
    17. Bilietus į ekskursiją pavieniams asmenims galima įsigyti interneto svetainėje www.vividvilnius.lt arba prieš renginį.
    18. Įsigijus bilietą internetu, Jums el. Paštu bus atsiųstas renginio bilietas, kurį turėsite parodyti ekskursijos gidui prieš renginį. Internetu bilietus galima įsigyti ne vėliau kaip likus 2 val. iki renginio pradžios.
    19. Norint įsigyti bilietą į ekskursiją pavieniams asmenims prieš renginį, būtina išankstinė registracija. Įsigyjant bilietus į ekskursijas pavieniams asmenims prieš renginį, taikomas 1 EUR aptarnavimo mokestis už kiekvieną bilietą.
    20. Renginiai vyksta nepriklausomai nuo oro sąlygų: per lietų, kaitrą ar sningant. Jei nenorite dalyvauti renginyje blogu oru, iš anksto pasitikrinkite orų prognozes. Mes taip pat nerekomenduojame užsisakyti ekskursiją atvykimo į Vilnių dieną, nes laiku atvykti į renginį gali sutrukdyti nenumatyti įvykiai, pvz., vėluojantys skrydžiai ar automobilių spūstys.
    21. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti įsigytą bilietą į ekskursiją pavieniams asmenims, apie tai informavęs pardavėją, ir atgauti visą arba dalį pirkinio (pirkinys - ekskursija, bilietai į muziejus ir kitos paslaugos) sumos. Jei pirkėjas apie bilieto grąžinimą pardavėją informuoja likus ne mažiau kaip 72 valandoms iki renginio pradžios, pirkėjui grąžinama 100 proc. pirkinio sumos; pirkėjui apie bilieto grąžinimą pardavėją informavus iki renginio pradžios likus mažiau nei 72 valandoms, bet ne mažiau kaip 24 valandoms, pirkėjui grąžinama 50 proc. pirkinio sumos; jei pirkėjas apie bilieto grąžinimą pardavėją informuoja likus mažiau nei 24 val. iki numatytos renginio pradžios arba neatvyksta į renginį numatytu laiku, pinigai pirkėjui grąžinami nebus.
    22. Jei renginys yra atšaukiamas dėl pardavėjo kaltės ar pardavėjo sprendimu, pirkėjui yra grąžinama 100 proc. pirkinio sumos. 
    23. Pinigų grąžinimams gali būti taikomi pinigų pervedimo ar įskaitymo mokesčiai, dėl šių mokesčių prašome kreiptis į PaySera ir/ar Jūsų banką. 
    24. Bilietus, įsigytus į renginius pavieniams asmenims, galima perkelti į kitą laiką, apie tai pranešus renginio organizatoriui likus ne mažiau kaip 24 val. iki renginio pradžios. Pirkinį perkelti galima vieną kartą vieno mėnesio bėgyje nuo renginio, į kurią buvo įsigytas bilietas, išsirinkus vieną iš organizatoriaus siūlomų renginių pavieniams asmenims. Jei dėl perkėlimo atsiranda kainų skirtumas, kainos padidėjimą pirkėjas apmoka pavedimu arba grynaisiais prieš renginį, kainos sumažėjimas nuo apmokėtos pirkinio sumos pirkėjui grąžinamas nebus.

    Dovanų čekiai ir kvietimai į ekskursijas:

    25. Pirkėjai gali įsigyti dovanų čekius privačiai ekskursijai (toliau – Dovanų čekis) arba kvietimus į ekskursijas pavieniams asmenims (toliau – Kvietimas) internetinėje Vivid Vilnius parduotuvėje adresu https://www.vividvilnius.lt/uzsisakyk/dovanok. Dovanų čekiai yra elektroniniai ir yra siunčiami pirkėjo el. pašto adresu.
    26. Dovanų čekis arba Kvietimas galioja 12 mėnesių nuo įsigyjimo datos. Pasibaigus šiam terminui, Dovanų čekio ar Kvietimo galiojimas pratęsiamas nebus.
    27. Norint pasinaudoti Dovanų čekiu ar Kvietimu, būtina užsiregistruoti į renginį ne vėliau kaip likus 24 valandoms iki jos pradžios (Kvietimams) arba ne vėliau kaip 1 savaitė iki pageidaujamos renginio pradžios (Dovanų čekiams). Registracija laikoma priimta, kai gaunate patvirtinimą dėl registracijos. Jei patvirtinimo negaunate per 24 valandas, būtinai su mumis susisiekite dar kartą telefonu +370 677 24824 arba el. paštu info@vividvilnius.lt.
    28. Dovanų čekiai ir Kvietimai yra negrąžinami ir į piniginį ekvivalentą nekeičiami.

    Ginčų sprendimas:
    29. Visi nesutarimai tarp pirkėjo ir pardavėjo, kilę dėl paslaugų pirkimo ar jų realizavimo, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų numatyta tvarka. 
    30. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
    31. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius, ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. 
    32. Jei tarp pirkėjo ir pardavėjo kilusio ginčo išspręsti nepavyksta neteisminio sprendimo keliu, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.  

    Baigiamosios nuostatos:

    33. Renginiai gali būti fotografuojami arba filmuojami. Pirkdami bilietą į renginį, Jūs sutinkate, kad jūsų atvaizdas bus naudojamas rinkodaros tikslais Vivid Vilnius interneto svetainėje ar facebook profilyje.
    34. Mes stengiamės, kad Vivid Vilnius interneto svetainėje pateikta informacija būtų teisinga, o suradus ir perspėjus mus apie klaidas jos kiek įmanoma greičiau bus ištaisomos. Tačiau mes neprisiimame atsakomybės už klaidas ar netikslumus, pasitaikančius Vivid Vilnius interneto svetainėje arba facebook profilyje.